Los vagabundos del Dharma. Acrilic on canvas / 70 x 100 cm / 2011

7 comentarios:

  1. ke jefe!! buahh, vaya colors momo

    ResponderEliminar
  2. hi ha llum a la propia obscuritat, i aquesta amaga el dit

    ResponderEliminar
  3. ei cristian! jo també m'he estat mirant el teu blog i la veritat és que tens coses que m'agraden molt, i a més amb pinturaa!! que jo li tnc pànic...

    tird eye i polain em molen molt! però en general estan tots molt bé.

    segueix així! ens veiem per la uni!

    ResponderEliminar
  4. merci !!

    la veritat sq el dit ha acabat borrat de veritat no es que amb la llum negra hagi desaparegut encara sta en proces!!! aniré actualitzant la foto fins que stigui satisfet amb la imatge final:)))

    la idea es que s'anirà desintegrant i després pujaré el procés!! :) no se com acabarà... jejeje

    ResponderEliminar
  5. me encantan tus trabajos. He visto todos los que tienes aquí en el blog...menuda evolución!
    Y como es eso del fluor????

    ResponderEliminar
  6. gracias!! el fluor lo mezclo siempre con la pintura normal acrilica y como más lo mezclo más pierde su luminiscencia... asi voy pintando con dos modos de luz: luz normal, y luz normal apagada y luz negra encendida. Llevo pintando con fluor desde los primeros cuadros, a veces como en esta pintura, prefiero pintar el cuadro sin luz negra y ver que pasa al final del proceso, la verdad que es un experimento curioso el de pintar a oscuras con la luz negra! os lo recomiendo:)!

    ResponderEliminar
  7. guau... alucino... que pasada de pinturas -así, en general- O_O !

    misstechin.com

    ResponderEliminar